Latest Movies :
Home » , , , » Jom Sertai Fantasi Liga Super Malaysia!!

Jom Sertai Fantasi Liga Super Malaysia!!










Jom Join Fantasy Liga Super Malaysia!

Setelah bermusim-musim anda bermain dengan Barclays Premier League Fantasy Football dan dengan tertubuhnya liga Aku Muzik Hampa dan Justice League khas utk fan Aku Muzik Hampa...Kini telah ada fantasi football utk Liga Super beb! Walaupun tak la hebat cam omputih pnya tp kira berbangga la Malaysia pun dh ada fantasy football sendiri...Jom sokong liga tempatan dan fantasy football tempatan! Create team anda sekarang dengan pemain2 dari Liga Super..

*tapi kami dalam dilema nak letak pemain manakah. iyalah. pemain bola sepak Malaysia kan asyik injured je. striker plak jarang menjaringkan gol sebab tak ada kesefahaman antara team yang tetiap hari asyik berlatih bersama..aishh. dilema dilema.

Join: Liga Aku Muzik Hampa,
KOD JEMPUTAN: LT9696737622010

Link:

http://fantasy.malaysiansuperleague.my/

//original entry by Safwan from Aku Muzik Hampa
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Aku Muzik Hampa - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger