Latest Movies :
Home » , , , , , » Adnan Sempit DVDRip (2010) Malaysia avi Mediafire Links

Adnan Sempit DVDRip (2010) Malaysia avi Mediafire Links


Synopsis:
Mengisahkan Adnan, seorang mat rempit yang berusia lingkungan 27 tahun. Adnan atau lebih dikenali sebagai Nan Sempit di kalangan rakan-rakannya adalah seorang anak yatim piatu yang dibela serta dijaga oleh makciknya sejak kecil selepas kematian ayahnya. Namun dia berhijrah ke Kuala Lumpur kerana tidak mendapat kasih sayang dan layanan yang baik dari keluarga makciknya. Di ibu kota, Adnan tinggal bersama Macha, abang saudaranya dan menjadi tempat dia meluahkan rasa hati. Dia mula hidup di Kuala Lumpur dan bekerja sebagai mat despacth di sebuah syarikat swasta dan menyimpan perasaan pada bosnya,Nadia.

Genre:
Aksi | Komedi | Cinta



Download Link:
(AVI x264 409 MB)
part 1 - http://www.mediafire.com/?y2veyqx2gln
part 2 - http://www.mediafire.com/?ifdtdzhhomj
part 3 - http://www.mediafire.com/?hmemjymmzzk
or
part 1 - http://www.megaupload.com/?d=EH1BNV2T
part 2 - http://www.megaupload.com/?d=ZUNR192N
part 3 - http://www.megaupload.com/?d=IC6ZW9SO
or
http://www.megaupload.com/?d=0H5NPSNU

*credit to: sifu, karl
Share this article :

+ comments + 9 comments

March 11, 2010 at 4:17 PM

testing..

March 11, 2010 at 5:20 PM

rapidshare link

http://rapidshare.com/files/361847242/Adnan.Semp-it.2010.DVDRip.x264-KaRL-sceneW.net.part1.rar
http://rapidshare.com/files/361850711/Adnan.Semp-it.2010.DVDRip.x264-KaRL-sceneW.net.part2.rar
http://rapidshare.com/files/361846651/Adnan.Semp-it.2010.DVDRip.x264-KaRL-sceneW.net.part3.rar

March 11, 2010 at 5:55 PM

ape maksud die suh create folder H? bile dah abeh download n aku nak bukak, mesti folder tak de..tak tau kat mane..

March 11, 2010 at 6:10 PM

http://hotfile.com/links/32234937/21c3794/Adnan_Semp-it_-__2010__DVDRip_x.264-KaRL_JWG_.part1.rar.html
http://hotfile.com/links/32234933/80356ba/Adnan_Semp-it_-__2010__DVDRip_x.264-KaRL_JWG_.part2.rar.html
http://hotfile.com/links/32234943/5af1aa9/Adnan_Semp-it_-__2010__DVDRip_x.264-KaRL_JWG_.part3.rar.html

March 11, 2010 at 6:11 PM

@ikhmal,
hah? ok je xyah create folder H or watever. extrct je. trus kuar file .avi tu

March 11, 2010 at 6:35 PM

masalahnya..aku tak jumpa dalam dalam 'open containing folder'..adalah jugak movie2 yg aku download faced the same problem like this one..

Anonymous
March 14, 2010 at 9:53 PM

nape bile dh extract file dia tls file corrupt??plz help me

March 16, 2010 at 9:56 PM

whoaaa..
best movie nii;)

master_key
March 28, 2010 at 7:51 PM

why file is corrupt??????????????????????????????????????????????????????

Post a Comment
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Aku Muzik Hampa - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger