Latest Movies :
Home » , , » Bunkface - Dunia Mediafire Links

Bunkface - Dunia Mediafire Links


Info:
Lagu daripada track ke 06 dalam album terbaru Bunkface, Phobia Phoney. Sudah berada di pasaran. Jangan lupa dapatkan di kedai-kedai cd berhampiran kau.

Lirik:
Gelisah tak bermaya
Manipulasi angkara kita
Dan bencana yang melanda
Generasiku menjadi mangsa
Dan ini bukan lagi
seperti yang kau impikan
Percaya kataku

Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia

Kuasa sementara
Komunikasi tiada makna
Dan tindak balas ego
yang ku terima
Tiada perasaan kecewa

Dan ini bukan lagi
seperti yang kau impikan
Percaya kataku

Aku bimbangkan dunia
Tiada cahaya ku terima
Aku tentang segalanya
Moga kau akan turut serta
Di dunia kita

Download Link:
http://www.mediafire.com/?f23zzxv0ikw
or
http://www.megaupload.com/?d=7H1PAF1I

//original entry by Fabregas from Aku Muzik Hampa
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Aku Muzik Hampa - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger