Latest Movies :
Home » » Cerekarama - Menyintaimu SDTVRip 2012

Cerekarama - Menyintaimu SDTVRip 2012


Sinopsis:
Mengisahkan seorang wanita , Juliana yang tidak mempercayai lelaki lagi setelah 2 kali dikecewakan oleh lelaki...hmmmmm.....kecewa dengan lelaki A, kenalah cari lelaki B, pula kan?Ibubapa Juliana semestinya tidak senang hati dengan sikapJuliana yang anti lelaki tu...ye la mana-mana mak ayah dalam dunia pun risau kalau anak menunjukkan sikap macam tak nak kahwin je terutama anak perempuan, mesti extra risau punya.Satu hari tu...ada satu pertemuan telah berlaku antara Juliana dengan seorang lelaki, Izuwan, yang mana Izuwan ni jauh lebih tua daripada Juliana.Kiranya kebaikan, sikap gentleman Izuwan ni memang cukup lah melembutkan hati batu dan beku si Juliana namun begitu timbul pula rasa cuak dan bimbang tak tentu hala bila fikirkan penerimaan ibubapa Juliana dengan perbezaan umur antara Juliana dengan Izuwan ni.Nak tau macam mana reaksi kedua ibubapa Juliana tentang cinta anak mereka ni, kena la tonton malam nanti ye.Para pelakon: Eman Manan ( sah-sah dia ni jadi Izuwan sebab dah berumur banyak), Sharifah Amani ( mak aiii memang muda benar la kalau nak dipasangkan dengan Eman Manan he he), Aida Khalida, Ahmad Termimi.***kelakar pula rasanya membayangkan kalau Sharifah Amani bercinta dengan Eman Manan (dalam cerita ni la maksudnya)...kata ArisAriwatan - Cinta Tak Kenal Siapa. - jendelahidup.com



Download Link:
or

Single link
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Aku Muzik Hampa - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger