Latest Movies :
Home » » Sebelum Mataku Tertutup SDTVRip Mkv- TeamRelease

Sebelum Mataku Tertutup SDTVRip Mkv- TeamRelease


Sinopsis:
Serina ni sudah berkawin dan mempunyai 2 orang anak. Mak dia pun tinggal bersama dengannya dan dia jugak ada seorang maid untuk membantu kerja-kerja rumah. Maybe sebab dia ni bosan duduk rumah sebab jadi suri rumah sepenuh masa kan so dia ni selalu lah berchatting kat internet . Masa dia berchatting ni dia ada berkenalan dgn seorang lelaki ni .Lelaki ni jahat sebab kikis duit perempuan , curang dgn isterinya dan kerjanya nak menipu duit perempuan lain je.Serina ni pulak termakan pujuk rayu dan curang dgn suaminya. Pastu dia ni pun jumpa bomoh sebab nak menundukkan suaminya dan kunci nafsu seks suaminya. Beri air yg telah dijampi ,buat nasi kangkang. Macam-macam dia buat kat belakang suaminya dan mak dia pun tahu yang anaknya ni berlaku curang dan jahat lah sebab maid dia ni nampak apa yg berlaku.Pastu mak dia pu tegur lah perbuatan tu dan Serina ni naik angin so dia ni halau mak dia dari rumah dan mak dia pun cerita lah semua ni kat suami Serina ni .





Download Link:
part 1-http://hulkshare.com/
part 2-http://hulkshare.com/
part 3-http://hulkshare.com/
or
part 1-http://jumbofiles.com
part 2-http://jumbofiles.com
part 3-http://jumbofiles.com
or
part 1-https://rapidshare.com
part 2-https://rapidshare.com
part 3-https://rapidshare.com

Single Link-
http://www.filefactory.com/
or
http://freakshare.com
or
http://uploaded.to/
or
http://rapidgator.net
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Aku Muzik Hampa - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger